הדרכות רכיבה בכביש ובשטח - אופנוען מאומן

תכניות הדרכה בכביש ובשטחאימוני רכיבה ואקשן על אופנועטיולי אופנועים בחו"למדיה - כתבות, תמונות וסרטיםצוות ההדרכה

הדרכה  הדרכותשטח  אמנותהרכיבה בשטח ב'  הוראות הגעה

הרשמה ומחירים להדרכות רכיבה בכביש ובשטח

רוכב יקר,
'אופנוען מאומן' מברך אותך על הצטרפותך לתכנית ההדרכה בשטח. אנא, קרא דף הנחיות זה בעיון ועשה כמיטב יכולתך למלא אחר בקשותנו הרבות.
יום ההדרכה נמשך כ- 7 שעות, אשר במהלכן תידרש למאמץ גופני לא מבוטל. כדי להפיק תועלת מכסימלית מהיום, מומלץ להגיע ליום ההדרכה במצב רענן ועם מלאי אנרגיה מכסימלי. אנא הקפד להופיע בשעת המפגש היעודה (08:30).

אנו ממליצים לכל משתתפי הקורס לנוח היטב ערב ההדרכה. רצוי להשקיע מאמץ בניקוי הראש מטרדות היום-יום, ופשוט להחליט על "פסק זמן" משגרת החיים. הדגש הוא לא רק על הבטיחות אלא גם על הנאה צרופה מעצם הרכיבה והיציאה אל המרחבים. במהלך ההדרכה יתבצעו מספר הסברים והדגמות, אשר יצריכו עמידה לצדי שטח ההדגמה וחשיפה לשמש. מומלץ להצטייד בכיסוי ראש, והגנה מרבית מהשמש. הפסקות לשתיית מים, יתבצעו באחריות צוות ההדרכה.
שימו לב: בבוקר ההדרכה תידרש לחתום על טופס "שחרור מאחריות" אשר יהווה תנאי להשתתפות בקורס.

הכנת האופנוע מבעוד מועד חשובה לא פחות מההכנה האישית. מומלץ לבצע בדיקת תקינות לאופנוע מספר ימים קודם ההדרכה, אנו ממליצים להתעכב על הפרטים הבאים:
● בדיקת שמנים ונוזלים.
● מנופים ודוושות תקינים, ומכוונים כהלכה
● שרשרת הינע מתוחה ומשומנת היטב
● צמיגים במצב טוב ועם לחץ אויר נכון (לחץ אוויר מומלץ: 18PSI)
● רשיונות רכב ותעודת ביטוח בתוקף

ציוד רכיבה מומלץ:
● קסדת שטח + משקפי אבק
● כפפות שטח
● הגנה לחזה ולגב (צבי-צב)
● מיכל גב אישי לשתייה (קאמלבאק)

מקום המפגש: סמוך לאנדרטת חיל התחזוקה / תל חדיד (כביש 444)

הנחיות הגעה למגרש האימונים

יש להגיע מכביש 1 (תל-אביב-ירושלים) ולצאת במחלף בן-שמן. לא להיכנס למנהרה של כביש 443 לכיוון מודיעין.
לעבור את היציאה למנהרה, להיכנס לעיקול הגדול לכיוון דרום, ותוך כדי העיקול להיצמד ימינה ליציאה מהכביש מהמהיר.
היציאה מובילה לצומת T מרומזרת. בצומת לפנות שמאלה לכיוון מודיעין/גימזו/כפר דניאל.
כעבור כ-200 מטר מגיעים לרמזור עם שילוט שמאלה לתל-אביב.
פונים שמאלה וממשיכים ישר. עוברים צומת מרומזרת בה ניתן לפנות ימינה לכביש 6 או שמאלה לתל-אביב וממשיכים בה ישר. כעבור כ- 300 מטר מגיעים לכניסה לאנדרטת חיל התחזוקה. שלט בצבע חום מסמן את הכניסה לאנדרטה ולתל חדיד.
פונים ימינה. נוסעים לאורך גדר האנדרטה. תוך כדי כך יורדים מהכביש ופונים ימינה על שביל כורכר לבן. השביל מקיף את האנדרטה (הנמצאת מימין) בצמוד לגדר. כעבור 50 מטר מגיעים לפינה הדרום-מזרחית של גדר האנדרטה. הגעתם!

כביש 6 - הגעה מצפון:
יוצאים ביציאה של מודיעין/תל-אביב (מיד לאחר היציאה מהמנהרה לכיוון דרום).
ברמזור ימינה וכעבור כ-300 מטר מגיעים לכניסה לאנדרטת חיל התחזוקה. שלט בצבע חום מסמן את הכניסה לאנדרטה ולתל חדיד.
פונים ימינה. נוסעים לאורך גדר המתקן. תוך כדי כך יורדים מהכביש ופונים דרומה על שביל כורכר לבן. השביל מקיף את המתקן בצמוד לגדר. כעבור 50 מטר מגיעים לפינה הדרום-מזרחית של גדר המתקן. הגעתם!

מירושליים וכביש 6 - הגעה מדרום:
לצאת ביציאה לכיוון מודיעין (כביש 443). לפנות ימינה לכיוון מודיעין. כעבור 100 מטר מגיעים לרמזור עם שילוט שמאלה לכיוון תל-אביב.
מכאן ראה הנחיות הגעה מתל-אביב החל מהמשפט המסומן
בצהוב.

נא אשרו קבלת ההנחיות בטלפון: 052-2578186 או 077-3369000
במידה ומתעוררות בעיות בבוקר הקורס התקשרו ל: 052-3250722

צרו קשר | מי אנחנו | קישורים

ג.פ. רכיבה מתקדמת בע"מ - סלמה 160 ת"א - טל. 077-3369000 - פקס 077-3369003 - © 2014 כל הזכויות שמורות לגידי פרדר